Post by buronopowor on Feb 21, 2022 6:01:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Papers Grade Please! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Papers Grade Please! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator punten ▞▞▞
▞▞▞ Papers Grade Please! 2022 version ▞▞▞
Papers Grade Please! Gündəlik zbh
Het is geweldig, maar kun je alsjeblieft het ei dat uitkwam een A+ . maken
Deze game is oké, maar het zijn gewoon alle bevriezingen en de advertenties, ze worden gewoon ZO irritant!!!!
Papers Grade Please! Казуални cicf
ik vin dit te gek
Ik vind dit spel leuk, maar elke 2 niveaus is er dezelfde advertentie die steeds opnieuw wordt afgespeeld. Ik zou het 4 sterren hebben gegeven als het niet voor de advertenties was. Zelfs 5 sterren als de graphics net iets beter waren. Maar daarnaast moet je het downloaden en in je vrije tijd gebruiken.
More Snacks! 1.3.9 +Casual+1 maand geleden · Papers Grade Please! Papers Grade Please! 1.900 +Casual+1 maand geleden
Ik hou van het spel 🎮maar dan veel advertenties Omdat ik voorzichtig moet zijn om voorzichtig te zijn !!!!!!!!!!? Het eerste dat je hebt is het geld en ik zal ervoor betalen
Best een goede app, hoewel ik niet graag hoe laggy het is. Er zijn ook veel toevoegingen. Al met al vind ik het een goed spel.
Echt een heel goed spel maar soms als je er op werkt lukt het niet daarom geef ik 4sterren 🤗🤗
De game was fantastisch, maar het probleem is dat als we een enkele pagina beoordelen, je een saaie advertentie krijgt, dus deze game is niet wat ik wil.🙁🙁
Ik heb stranden met 1 ster gegeven als een student een vraag verkeerd heeft Ik kan niet kiezen f Ik hoop dat de mensen die de app hebben gemaakt dat probleem kunnen oplossen als ze kunnen, het is hopelijk beter en ik zal de app opnieuw downloaden en elke keer dat ik ben klaar met het beoordelen van het atomair bevriest uhhh
een geweldig spel om te spelen.
School Exam & Seminar Papers Grade 1-13 | maths G 7
Ik kan niet in het spel het gooit me eruit
Ik geef je vijf omdat ik van deze game hou en deze game is zo leuk en grappig hahaha vijf sterren voor jou
Het hele punt van het spel is om je zes leerlingen een A+ of F te geven. Echt eenvoudige gameplay kan een kind met een denkend brein een streak van 100 krijgen. Ik zou het niet aanraden om het spel te downloaden, zelfs niet met vliegtuigmodus. ik zal de eer geven over hoe je de studenten, het klaslokaal en jezelf kunt aanpassen
Ik zou deze game een vijf hebben gegeven Maar... dit heeft bugs die verholpen moeten worden Dus... repareer ze alstublieft
Het is verschrikkelijk. Het zijn te veel advertenties. Het lijkt erop dat de maker verwacht dat je meer advertenties ziet dan dat je het spel speelt.
Gegroet, ik moet 4 sterren 🌟🌟🌟🌟 geven en geen 5 sterren omdat het een leuk simulatiespel is, maar! ER IS EEN GLITCH WANNEER IK EEN ADVERTENTIE KIJK WAAROM GOOGLE PLAY STORE OPENEN..... Repareer het en het wordt mijn favoriete spel Bedankt Van een van je app-gebruikers 💐💐
De game is alleen leuk als je de kans hebt om iets slims te beoordelen, zoals deze game zou grappige testantwoorden moeten hebben, maar hoe dan ook, de game is behoorlijk vervelend, soms wordt het saai. Dit is het soort game dat je speelt als je minstens 15 minuten over hebt koop een ander spel heb een goed spel in plaats van een goedkoop spel, maar over het algemeen is het best leuk
EASY TO USE: card game of Autumn Water will make your boring house become more ... Note: Please select size and product measurements before purchasing.
Ik hou van dit spel omdat ik het leuk vind om de papieren te raspen, ook al ben ik geen leraar, mijn droom is om leraar te worden, daarom ben ik dol op dit spel, het is zo leuk Het punt is dat ik niet weet welke een jongen of een meisje is Jongens moeten de geslachten vermelden
Persoonlijk vind ik dit spel NIET leuk😡. Het duurde zo lang om te installeren en de advertenties bleven onderbreken. De vragen zijn zo saai en moeilijk☹ Niet aanbevelen
Zoveel advertenties. Ik vind het spel leuk, maar ik besteed meer tijd aan het gedwongen bekijken van advertenties dan aan het spelen van het spel
Het bevriest wanneer er testrapporten komen, dus repareer dit ding alstublieft!
Vreselijk. De advertenties zijn niet echt een probleem voor mij, maar het spel/de advertenties lopen constant vast! Ik heb het tien minuten gespeeld en ik moet de installatie ongedaan maken omdat ik het spel elke dag opnieuw moest opstarten. Ik was pas op dag 4.
Spel crasht bij openen en het scherm is helemaal wit
Download Papers Grade Please!. ✓ Android ✓ IOS ✓ Windows Phone en ✓ PC. Snelle download, Virus en Malware gratis en 100% beschikbaar.
Het zijn non-stop toevoegingen en er is geen beloning als je ernaar kijkt en het crasht en loopt vaak vast. Speel niet tenzij je het binnen een minuut wilt verwijderen
Idle Zombie Shelter is a casual idle game, in which you're a hero trying to save the world from ... Uitgeverij, Light Core Game ... Papers Grade Please!
Ik had plezier in de twee seconden dat het zou werken omdat het vastliep, maar het is een leuk spel. De enige reden waarom ik het drie sterren geef, is omdat het een beetje eng is, alsof als je ze een a+ geeft als ze ongelijk hebben, ze hoe dan ook griezelig glimlachen, het is een fatsoenlijke game .
Papers Grade Please! Казуални xaz
Het is een leuk spel 😍😍 maar het laat zien dat er binnenkort een nieuw niveau komt en als ik zie dat ik er dol op ben 🥰🥰 maar toen ik alle sterren voltooide, ging het niet open 😡😡 Ik was echt heel boos en ik wachtte 7 dagen, maar het niet werkt 😡😡 dus ik heb het verwijderd en de advertenties die het laat zien, worden vaak toegevoegd, maar als ik de gegevens uitschakel, zodat de toevoeging niet komt, maar degenen die dat niet doen, als we de gegevens verwijderen, zodat de toevoeging dan niet wordt weergegeven ?? ??
Ik gaf twee sterren omdat het een goed en opwindend spel is, maar toen ik het installeerde en het spel voor de eerste keer speelde, was ik er blij mee, maar toen ik het spel voor de tweede keer speelde, kan ik de pauze, gymles en schooldans niet spelen. " Dus los dit probleem op, dan zal ik het opnieuw installeren.
Het is een OK spel. Behalve dat ik dit extreem saai vind. De vragen die de mensen moeten beantwoorden zijn zo eenvoudig. Het treft me ook elke 1/2 minuut (en) met advertenties. Ik snap ook niet waarom de school in het begin kapot is? Als het irl was, zou er niet eens een school zijn. Logica is niet meer van deze tijd. En ik denk dat de karakterontwerpen er niet erg aantrekkelijk uitzien
heeft geluid en praten nodig zoals de geadverteerde advertentie. er moeten verschillende klaslokalen zijn voor de verschillende leerjaren. alle leerjaren hebben hetzelfde klaslokaal en dezelfde docenten
Zeer slechte game, het hangt onze Android vast en er komen zoveel advertenties dat de game zo saai was en het werkt niet, verhelp het probleem alstublieft
Ik heb de eerste school uitgespeeld en wacht al heel lang op de 2e en te veel reclame
De problemen die ik ondervind, proberen deze app van mijn telefoon te downloaden. Toen ik op mijn laptop naar de Google Store ging, stond er dat het was geïnstalleerd, maar niet op mijn telefoon. Toen probeerde ik naar mijn instellingen te gaan en de andere apps die ik heb verwijderd, staan nog steeds onder 'Mijn apps.
ik houd er zo veel van
Dit spel is leuk, maar na elke ronde loopt het vast, dus ik moet het tabblad verwijderen en teruggaan naar de app. Als de eigenaar of wat dan ook dit probleem zou kunnen oplossen, zal ik een betere recensie schrijven.
Als je eenmaal alle decoraties en upgrades voor de klas hebt gekocht, heb je bijna geen dingen meer om te doen. Voor de meeste van de andere interessante minigames moet je ook naar een 30 seconden durende toevoeging kijken.
Papers Grade Please! in de App Store
Ik vind het echt leuk, maar zie soms dezelfde advertenties en ik vind het niet leuk, maar het is oké
Dude Theft Wars Offline & Online Multiplayer Games მძაფრსიუჟეტიანი gsa
Ik geef het 2 sterren, het bleef maar bevriezen en het spel is veel te gemakkelijk om van te genieten, maar de kwaliteit is goed behalve de glitching voor mij, ik denk dat iemand anders het leuk zou vinden en trouwens, ik denk niet dat er te veel advertenties zijn, maar ik denk dat iemand anders zou dit leuk vinden, maar ik persoonlijk niet erg veel.