Post by buronopowor on Feb 21, 2022 6:04:47 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Læge Simulator Sygehus Spil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Læge Simulator Sygehus Spil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mere udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ Læge Simulator Sygehus Spil 2022 version ▞▞▞
Episk hjertekirurgi spil er meget fantastisk. Det er en fantastisk. Jeg kan virkelig godt lide at spille det, for der er ingen spilstøj overhovedet. Den har mange funktioner. Jeg elsker virkelig denne applikation.
Det lod mig ikke komme forbi den del, hvor du giver patienten IV. Det ville ikke lade mig trykke på knappen for at få det til at virke. Kvinden, der taler, tog Evig tid at komme ud.
Open Heart Surgery Nye spil er et medrivende spil. Det er et af de mirakuløse spil. Dens grafik er fantastisk. Jeg elsker at spille dette besynderlige spil. Nyd dette alsidige spil.
Mouse Simulator : rat rodent animal life จำลองสถานการณ์ vhd
Meget dårlig app, mange annoncer er der, men spillet er stadig godt, så jeg giver 2 stjerner.
Meget reklame mellem spil
Dejligt spil, men nogle gange problemer med annoncer, det er grunden til, at jeg giver 3 stjerner
Dette spiller som et spil for børn, meget enkle kontroller. Hvis det var alt, ville jeg ikke gider vurdere. Men det er for grafisk til børn, og der er for mange annoncer. Børn ville hurtigt kede sig med dem.
Det var slet ikke sjovt, jeg troede også, det ville være mere blodigt og blodigt, men det var det ikke, og der ville være flere niveauer, der var ikke. Download ikke dette spil, det er dumt
Makrel elsker DTX Minnow fra Nomad Design Australia Dyb, hurtig, lige – garanteret. DTX Minnow har hævet barren i trolling minnow ydeevne og har pat. afventende Autotune-system. Autotune-systemet, der er udviklet gennem mange års forskning og udvikling, giver lokken muligheden for at centrere sig selv perfekt på slæbepunktet og leverer 3 nøglefordele: Evnen til at sikre, at lokken altid svømmer lige - fisk efter fisk. Øger dykkerdybden for at komme ned til hvor fiskene er. Udvider effekten
Surgeon Simulator Doctor Games Role Playing ynoy
Dette spil stinker SÅ MEGET, JEG HADER DET, DET ER SUPER DUPER DUM PUNKT BLANK PERIODE.Hvis du faktisk nyder dette, er der noget galt med dig, punktum. Og det lader dig ikke engang gøre det, du trykker på tingen, og DET GØR DET FOR DIG! Det har MEGET til mange tilføjelser, og det stinker bare over det hele, punktum. JEG ANBEFALER SLET IKKE DETTE, MEDMINDRE DU VIL MISTE ALLE DINE HJERNECELLER! Tak for din tid! Men lad være med at bruge din tid på et dumt spil som dette, DU SPILDER DIN DUMM DUM grimme LIVSPERIODE❤❤❤❤
Jeg elsker spillet, men det er for mange annoncer!!! Åh!kairita
Grafikken er meget dårlig. Jeg anmoder udvikleren om at forbedre den til god kvalitet.
Monotont uudfordrende. Ingen færdigheder påkrævet, bare træk og slip, gentag. Når du kommer til very *friendly* personningen af en serie med en patient, selvom du har "købt" et nyt ansigt, bliver du hængende i en annonce for et andet spil. Ny patient? Samme gamle sæt opgaver, med hver enkelt. Og man skulle tro, at der burde være en aldersgruppe for målgruppen i beskrivelsen: PRE-TEENS TO TWEENS.
Det er rart, men hvert niveau er der reklamer, hvorfor det irriterede mig
ექიმები საავადმყოფოს თამაშები როლური თამაშები plph
Det var virkelig sjovt at spille i starten, men så blev det kedeligt, fordi de kun er 2 afdelinger til rådighed, og så skal du fortsætte med at spille niveauer, du allerede har spillet
Denne app er rart, du kan lære om læger, men jeg synes, de burde være flere behandlingspatienter. Dette spil er bare den samme behandling til forskellige patienter, men godt for børn.
Nogle gange er de ovenstående ting ikke sande, men du har ret til at downloade dette spil, men for mig kan jeg ikke lide dette spil, det er kedeligt 😒Hvis du downloader dette spil, gør jeg dette 😂😆 okay det er mine ord
slet ikke et godt spil det fryser hele tiden, og der er alt for mange annoncer, du kan ikke engang sætte spillet på pause uden at få en annonce
Spillet er godt, men for mange annoncer
Det er helvede. Alt er scriptet. Kun for børn på 3 år eller derunder
Medici Jocuri De Chirurgie Jocuri de rol mqe
På den indlæsningsside virker det slet ikke, jeg har brugt flere gange det er et idiotisk spil. Jeg spilder min tid med dette idiotspil, jeg spilder mit net
Fantastisk operationsspil, meget pædagogisk for medicinsk punkt. Jeg prøvede forskellige operationer i dette lægespils fantastiske gameplay. Godt udført arbejde udvikleren tommelfingeren op
Dette spil er ret gennemsnitligt, men arbejd venligst med musikken og for mange annoncer, men resten er fint
Det er et godt spil.... Men det ville være dejligt, hvis du giver os opgaver, som vi skal udføre på egen hånd... Dette spil klarer sig helt af sig selv, og det er så kedeligt
Det er et fantastisk spil, men det har bare for mange annoncer
Dette er en god idé for mig at være i stand til at få en karriere, det lærer meget, men det bliver ved med at vise annoncer
Doctore-spillet er et meget sødt og interessant spil. Hvilket spil har meget gode kontroller og smukt farvegrafikdesign.#
God og god oplevelse god for børn, der gerne vil være læge og sygeplejerske, det hjælper dem til at blive kreative og få gode erfaringer.
Dette er et godt spil, men det giver for mange annoncer, tak venligst dette problem
Denne app er virkelig forfærdelig, installer den ikke...
Det er et godt spil, men det har seriøst MANGE annoncer ~offline
Den omsorgsfulde sjæl nye spil er fantastisk spil nogensinde. Det er nemt at spille. Den har fantastiske funktioner. God grafik og jævn kontrol. Skal installere og prøve det.
Jeg bedømte dette spil med en 3, fordi spillet kun har nogle få niveauer, og karaktererne er dårligt animerede, og musikken er forfærdelig. Ok, det er det
Jeg kan godt lide det 👍 men nogle gange ser jeg mange annoncer
Dette spil er virkelig rart, men tilføj venligst flere interessante missioner eller sådan noget...tak.
Irriterende annoncer, hurtigt niveau ingen udfordring
Fantastisk operationsspil. Det er så nemt at lave en operation. Fin grafik. Elsker det
Super spil 👍💉💊🩸🩺🩹
Heart Surgery Game er bedst til børnevalg, dets afslappede lægespil, hvis du kan lide at spille sergery-spil eller plejesimuleringsspil, så anbefaler jeg det stærkt til dig. Dets top trending stiliserede spil nogensinde
Jeg elsker dette spil (men hvis der er mange annoncer, skal du bare slukke for din wifi eller data)😑
Dejligt spil, men annoncerne er for meget. Det er derfor, jeg gav dig 3 stjerner
Meget rart, jeg håber, der skulle være brug for grundlæggende information eksempel: normal person skal hjertet slå 72 gange i minuttet osv... Alt i alt 👏dejligt
Dette spil bliver ved med at sige "kommer snart", efter jeg har foretaget de to første operationer
Dette er et vidunderligt og tidsdræber spil. Du spiller som læge og giver den nødvendige behandling til patienten. Det har glatte kontroller og fantastisk grafik. Anbefales til alle at spille dette spil.
Dette er den fantastiske applikation i Play Store. Arbejdet med denne applikation er meget hurtig. Det er nemt at bruge og forstå. Jeg kan godt lide denne applikation, fordi mange mennesker anbefaler mig at installere denne applikation.
Meget hjælpsom i hverdagen, når du støder på disse udfordringer
Godt lærerigt og let at spille lægespil, mens grafikken trænger til en lille forbedring, men generelt fortjener det 5 stjerner
Jeg bedømte dette spil den gang, jeg ikke nåede det sidste niveau. Men nu reagerer den ikke mere på det sidste niveau, jeg behandlede patienten, men da jeg var færdig, bevægede den sig ikke igen. det gik ikke engang til et andet niveau, det forblev bare sådan, at der ikke skete noget. Hvorfor næ? Jeg anbefaler dig at installere det, men det er ikke så godt og er heller ikke dårligt. Til dem der har lavet det, opdater det venligst