Post by buronopowor on Feb 21, 2022 6:23:13 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ MODERN WARSHIPS IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange primogems ▞▞▞
▞▞▞ MODERN WARSHIPS 2022 version ▞▞▞
MODERN WARSHIPS פעולה bfsg
Trojan War: Det legendariske Spartas storhedstid Strategi qsi
De var på vej til at blive den moderne wow-blitz, men hvad gjorde udviklerne udover at tage fat på et andet projekt, der kvæler vækst og interesse? De satte en A-10 på en transportør. Udviklerne har ingen respekt for de aktiver, de modellerer, eller de mennesker, der har taget sig af disse aktiver, de tjener på. Spillet er blevet afinstalleret. Hvorfor laver nogen ikke dette spil med en respektfuld mængde detaljer? De ville blive rigere end disse børn, der for det meste kom videre fra dette.
Dette spil er ikke moderne krigsskib, det er penge krigsskibe ja jeg er lige nu :-) penge krigsskib er det bedste, det er sjovt det handler om kreditkort ja flere penge det er sjovt for rige spillere ikke os bcz dårligt slet dette spil for nu, fordi det kun er kedeligt køb med dumt kreditkort og dette spil betyder betal for at vinde ikke spil for at vinde vi forstår ikke hvad er spil for at vinde sandheden er at betale for at vinde ikke spille for at vinde sit kreditkort for at vinde og det føles som om vi er i et skrammel gård, så vi er skrald som et ubestridt pas.
Lags og sparker mig ud spillet vil ikke lade mig åbne
Spillet starter ikke længere, hjælp venligst, da dette ikke var tilfældet i går, det vil ikke starte efter lang ventetid. En oprigtig anmodning, bedes du sørge for det med det samme
Okay, spillet var okay, det er gratis at spille, det betaler sig ikke for at vinde, men efter opdateringen, efter at jeg har vundet med min gamle konto, blev pengene og guldmønterne fra kampen, vi vinder, ikke tilføjet på min konto, og jeg kan' ikke købe et andet krigsskib eller opgradere last, vær venlig at rette dette med det samme, jeg tror er en fejl fra den nye høje opdatering
Gameplayet er dårlig grafik gør det bedre og skibssim, men problemerne er misslespamming og forsinkelsen, selv ved offline-spil, forsinkelsen er værre timeren bl.a. bevæger sig, men min ahip bevæger sig ikke, og misslespammingen kommer, vi griner for lang tid for sjov ikke bare at få ødelægge via luftfartsselskab eller endnu værre ubåd camping nedenfor fix det pls
Der mangler kun en salgsfunktion til skibene. Ellers er det et godt spil
Folket i samfundet (Discord) er meget utilfredsstillende, og der er ingen kampagnemissioner som fra WoW (World of Warships).
Anmeldelse #2 (fordi den 1. på magisk vis forsvandt): Kortene er for små (du kan affyre missiler i spillet 12 km, men du starter 6 km væk fra hinanden). Helikoptrene er uovervindelige, fordi det eneste våben, du kan skyde på dem med, er den unøjagtige anti-skibskanon (alligevel vil autokanonerne automatisk skyde mod andre skibe, men alligevel ikke målrette en helikopter, der sidder stille lige på din bagende). Emulatorer giver en uretfærdig fordel, fordi musekontroller er mere nøjagtige.
Var virkelig langt i spillet og mistede mine oplysninger, inklusive de penge, jeg brugte på spillet og kan ikke se en måde at kontakte kundesupport på.
KOMPLET SPILD AF ET SPIL. DOWNLOAD IKKE. SPILTE 8 SPIL OG KRASDEDE KONSTANT OG VIL GØRE DIG VAND! ALLE MINE ANDRE SPIL FUNGERER GODT OG KRASER IKKE UNDTAGET DETTE.
Hej udviklere, det er en ydmyg anmodning fra en pakistaner til jer, tilføj venligst Pakistans flag og andre landeflag, det er en fantastisk ting at have dit landsflag på dit skib, venligst udviklere, ellers er dit spil perfekt, jeg har bare brug for et pakistansk flag
MODERN WARSHIPS Jangovar qhe
Kraften af to sider er ikke ens. Dette er et spørgsmål. Lav det.
Jeg kan godt lide dette spil, men da opdateringen kom, og jeg skrev min personlige mening til en anden spiller om det nye kort i chatrummet, slog chatmod'en mig fra. Er det forbudt for spillere at sige deres personlige mening til andre spillere i dette spil? Jeg har allerede sendt en besked til spilejeren via instagram om dette, jeg håber, han reagerer på dette med det samme. For det er så ærgerligt, hvis et godt spil ikke bliver sjovt længere på grund af den arrogante attitude fra chat-mod.
Dette spil er bare sindssygt, som hvem fanden giver ideen til at øge krigsskibsprisen?! Og så øgede vi ikke den belønning, vi fik efter en kamp, selvom der stadig er 2x belønning efter en kamp, men hvad nu, hvis vi fik en tabsrække? Hvad? de penge, vi kun kan få, er lave på grund af tabsrækken!, For nu skal du ikke ignorere for de gratis at vinde spillere, når et spil er gratis at downloade, betyder det ikke, at du skal få spillerne til at betale mere med rigtige penge for at få belønninger.
Spillet hænger altid på min telefon, jeg nyder ikke spillet igen
Super spil
Spild ikke din tid. Jeg brugte meget tid og penge på at spille og nåede højere og højere niveauer. Til sidst begynder du at stå over for andre skibe, der ødelægger dig, før du overhovedet kan se dem, og der er ingen forklaring. Så har du en større radarrækkevidde, men deres missiler kommer ud af den blå luft, du bliver bombarderet og taber. Det bliver ikke sjovt.
Reducer venligst antallet af guldbarrer i annoncer, bare gør det til 1 guld pr. annonce for at gøre spillet bedre...tak
Ret dette.. svært at få forbindelse med venner i multiplayer-tilstand.. mister altid forbindelsen..idk hvorfor
Som alle andre spil har du modders! Alle PVP-spil omkring en måned efter det er lanceret, bliver modders!!
Det virkede som et fantastisk spil i starten, jeg klarede mig fremragende. Men så snart jeg begyndte at opgradere våben, blev jeg matchet med overvældende spillere, hvor min rækkevidde eller våben er meget ineffektive. Tændstiksmageren stinker fuldstændig. Dårlig spilleoplevelse. Hvis ikke for det, ville spillet være fantastisk.
Sjovt spil, men det skal udjævnes noget mere, og pay2win-konceptet skal dø. Men gameplayet er solidt, og lydene er gode.
Dette spil er så dårligt, fordi det altid går ned på min tablet, så det er derfor, jeg efterlod en 1-stjernet anmeldelse.
Spillet tog mine penge, men tilføjede ikke kreditterne, så giv mig enten en refusion eller giv mig de kreditter, som jeg havde betalt for
Brug ikke penge på dette spil. Det er fyldt med hackere, og de har ikke engang et system til at rapportere, så du kan bare blive en hacker og hygge dig, da det ikke har nogen konsekvenser. Hvis du bruger penge dit tab. Jeg ville ønske, jeg kunne give en halv stjerne, men 1 er den eneste mulighed. Sjovt spil men forfærdelig oplevelse.
Chat fungerer ikke 1 time er gået, og jeg læser stadig, jeg har lige afinstalleret den
Det er lidt meningsløst at have et flådespil, når de fleste mennesker udsletter dig med luftstyrker... Det er så dumt, for hvis du ikke bliver udslettet lige fra hånden, er det forsinkelsen, der vil få dig til at dø, så jeg kan ikke få nok penge til at løfte mine skibe, hvilket er dumt. Dette spil kræver seriøst arbejde. Hvordan kan helikoptere og jetfly gøre tusindvis af skader, men skibe kan kun gøre flere hundrede (maks. våben) mod dem, SÅ UBALANCERET DET DUMT, plus at folk kan sende dig med hjelmene, men du kan ikke gøre det samme DONT INSTALLER
Jeg har aldrig set sådan et fantastisk marinespil som dette. Men det eneste problem er, at "kun lederen kan komme ind i kampene" og "der er kun nogle få kort". Ellers er det et meget flot spil. Hvis udviklerne kunne tilføje havhavn, ville det være uhyggeligt.
Nå, jeg ville elske at kunne lide dette spil, men jo bedre du præsterer, jo mere bliver du ophøjet. Jeg er niveau 11, og jeg spiller med folk på niveau 50 og derover, der havde tid til at opgradere deres skibe meget mere end nogen på niveau 11. Det er næsten insta kill og ubalanceret. Der er intet at kunne lide i dette spil.
Det mangler så meget imellem og også et problem med daglig belønning
MODERN WARSHIPS Aksi zjg
Det er godt spil, men efter du har passeret niveau 15 har du så meget forsinkelse
Reparer først dine forbandede kontrol- og fejludviklere